مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-25اقتصادي

مصون سازی باید متناسب با فناوری نو انجام گیرد


معاون صنعت، معدن و تجارت سازمان پدافند غیرعامل بحث سیالیت فناوری را چالش پیش روی در مقابله با حملات سایبری عنوان کرد و گفت: باتوجه به این که هر روز شاهد تکنولوژی ها و فناوری نو در حوزه سایبری هستیم، - اگر ما نیز فناوری خود را بروز نکنیم، خیلی راحت تسلیم دشمن شده و نمی توانیم در مقابل حملات آن ها ایمن باشیم، از این رو باید خودمان را با فناوری های نوین ایمن کنیم.

علیرضا مبارک در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف مأموریت های متعددی را دنبال می کند؛ به عنوان مثال معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه صداوسیما، حوزه وزارت ارتباطات و شبکه بانکی را دنبال کرده، معاونت صنعت، معدن و تجارت، تمام صنایع کشور و معاونت حوزه بهداشت و درمان مسئولیت پدافند در حوزه های مختلف بهداشتی و اپیدمی کرونا و.

را عهده دار است.

وی با بیان این که 40 درصد از اقتصاد کشور توسط صنایع تأمین می شود، گفت: صنایع، علاوه بر این که 40 درصد از اقتصاد کشور را رقم می زند، بلکه از سویی نیز بسیاری از صنایع ما از جمله پتروشیمی، غذایی، فولاد و .

پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی کشور بوده و باید سیاست گذاری های مناسبی در این زمینه صورت گیرد تا شاهد تداوم و افزایش تولید باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصون سازی باید متناسب با فناوری نو انجام گیرد

مصون سازی باید متناسب با فناوری نو انجام گیرد