مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-25سياسي

نایب رییس شورای ائتلاف: بومی گزینی مطالبه جدی نیروهای انقلابی کردستان است


نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید، برخورداری از نیروی انسانی توانمند را یکی از ظرفیت های کردستان عنوان کرد که نیروهای انقلابی کردستان هم انتظار دارند آقای زارعی کوشا از این ظرفیت که اکثرا نیروهای انقلابی، - جلال اصغری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: امیدواریم روز به روز تفکر بسیجی در جامعه ترویج پیدا کند و بتوانیم با چنین تفکری مدیریت جهادی را تحقق ببخشیم.

نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان همچنین با تبریک انتصاب آقای زارعی کوشا به عنوان استاندار کردستان، خاطرنشان کرد: استاندار جدید، نیرویی جوان، انقلابی، پاکدست و توانمند است و امیدواریم با انتصاب وی مشکلاتی که در استان وجود دارد رفع شود.

اصغری ابراز امیدواری کرد، با استقرار دولت مردمی آقای رییسی، گام های اساسی در رفع مشکلات جامعه برداشته شود و پاسخگویی به مطالبات مردمی نمود بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به برنامه تکریم و معارفه استانداراران سابق و جدید کردستان، اضافه کرد: اگرچه عملکردهای دولت قبل در کردستان در این مراسم در قالب یک کلیپ ارائه شد اما باید عرض کنم که در حوزه فرهنگی هیچگونه اثرگذاری طی چند سال اخیر نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس شورای ائتلاف: بومی گزینی مطالبه جدی نیروهای انقلابی کردستان است

نایب رییس شورای ائتلاف: بومی گزینی مطالبه جدی نیروهای انقلابی کردستان است