مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-25سياسي

سرمایه گذاران بومی سرمایه خود را داخل سیستان و بلوچستان صرف کنند


فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: سیستان و بلوچستان در زمینه های مختلف آماده سرمایه گذاری است و میطلبد سران طوایف اعضای طایفه خود را به سمت سرمایه گذاری در استان سوق دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد کرمی امروز در همایش سران طوایف با حضور اساتید دانشگاه و نخبگان اقتصادی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: معتمدین مسؤلیت بزرگی در مقابل جوانان جامعه دارند و باید تلاش کنند جوانان و اعضای طایفه خود را در حوزه ایجاد تعاونی ها و شرکت های هستیم و باید بسیجی وارد به این میدان وارد شویم.

زمینه سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان فراهم است مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد: بستر برای سرمایه گذاری در این استان در زمینه های مختلف کامل فراهم است به طوریکه  از استانهای دیگر و حتی خارج از کشور در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند.

قائمی بیان کرد: ظرفیت مرز، بندر چابهار، بخش کشاورزی و حمل و نقل  هیچکدام از این ظرفیت ها بدون اراده سرمایه گذاران ما بالفعل تبدیل نمی شود،  اینکه سرمایه گذار بلوچ ما سرمایه خود را در سایر استانها و کشورها هزینه می کند  کم کاری مسؤولان استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران بومی سرمایه خود را داخل سیستان و بلوچستان صرف کنند

سرمایه گذاران بومی سرمایه خود را داخل سیستان و بلوچستان صرف کنند