مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-25پزشكي

واکسن های ایرانی کرونا دارای اثربخشی بی نظیری هستند/ تحویل 5 میلیون دز واکسن رازی


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز نتایج نشان می دهد که واکسن های ایرانی کرونا دارای کیفیت و اثربخشی بی نظیری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهرام عین اللهی صبح پنجشنبه در نشست با حضور وزیر جهاد کشاورزی که در مؤسسه رازی مستقر در کرج برگزار شد، اظهار کرد: امروز نتایج نشان می دهد که واکسن های ایرانی کرونا دارای کیفیت و اثربخشی بی نظیری هستند.

وی با بیان اینکه این امر با همت دانشمندان و محققان ایرانی محقق شد، تصریح کرد: جا دارد از تمامی دانشمندان مؤسسه رازی که توانستند با تولید واکسن کرونا به مردم خدمت کنند تقدیر و تشکر کنم.

5 میلیون واکسن رازی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره توان داخلی در زمینه تولید واکسن کرونا بیان کرد: امروز با توان داخلی که محصول توانمندی دانشمندان ایرانی است از واردات بی نیاز شدیم، بنابراین دیگر وارداتی صورت نمی گیرد.

وی بیان کرد: از امروز به بعد با اتکا به واکسن کرونای تولید داخلی اقدام می کنیم و این اطمینان را داریم که هر نوع واکسن مورد نیاز مردم را تولید می کنیم.

تحویل 5 میلیون دز واکسن رازی به وزارت بهداشت وی با بیان اینکه امروز 5 میلیون دز واکسن کووپارس تولید مؤسسه رازی تحویل داده شد، گفت: فناوری تولید این واکسن بر اساس پروتیین نوترکیب به عنوان یکی از پیشرفته ترین فناوری های تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن های ایرانی کرونا دارای اثربخشی بی نظیری هستند/ تحویل 5 میلیون دز واکسن رازی

واکسن های ایرانی کرونا دارای اثربخشی بی نظیری هستند/ تحویل 5 میلیون دز واکسن رازی