مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-25سياسي

عدم تاب آوری با چاشنی نداشتن مهارت کلامی، خشم را می آفریند


بیشتر موارد گزارش شده به اورژانس اجتماعی به دلیل نداشتن مهارت های ارتباطی کلامی درست بوده اند و این موضوع به همراه تاب آوری پایین فرد، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بیشتر موارد گزارش شده به اورژانس اجتماعی به دلیل نداشتن مهارت های ارتباطی کلامی درست بوده اند و این موضوع به همراه تاب آوری پایین فرد، بحرانی به نام خشونت خانگی را به وجود می آورد.

علی عرب نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: منع خشونت علیه زنان خانواده مهم ترین رکن ارتقا در جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است چراکه این امر و عدم کنترل آن باعث شیوع بیشتر آسیب اجتماعی در جامعه می شود.

وی افزود: نباید از نقش آموزه های دینی در پیشگیری از خشونت علیه زنان، نقش فضاهای مجازی در ایجاد خشونت علیه زنان، نقش اعتیاد در ایجاد خشونت، نقش سازمان های مردم نهاد در حمایت از زنان خشونت دیده و تاثیر اقدامات اجتماع محور در کنترل و کاهش خشونت علیه زنان غافل شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات بهزیستی، گفت: خشونت های خانگی، اختلافات خانوادگی حاد، کودکان آزار دیده، همسران آزار دیده، کودکان خیابانی و کار و افراد مبتلاء به اختلال هویت جنسی از جمله گروه های هدف اورژانس اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تاب آوری با چاشنی نداشتن مهارت کلامی، خشم را می آفریند

عدم تاب آوری با چاشنی نداشتن مهارت کلامی، خشم را می آفریند