مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-25سياسي

تضعیف نظام اسلامی مصداق بارز منکر است/امر به معروف مسوولان بزرگترین معروف است


امام جمعه دهگلان خدمت به نظام و انقلاب اسلامی و خدمتگذاری به مردم را جزو معروفات دانست و گفت: تضعیف نظام و ارزش های اسلامی مصداق بارز منکر و در راستای اشاعه منکرات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا عبدالسلام محمدی در نشست هم اندیشی شوراهای مساجد و گروه های مطالبه گری امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهگلان، با اشاره به آیات قرآن که اهل ایمان را مورد خطاب قرار داده است، اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین اسلام است.

وی اذعان کرد: اگر امر به معروف در جامعه نهادینه نشود دعا و مناجات در آن جامعه جایگاهی ندارد و مورد استجابت حق تعالی قرار نمی گیرد.

امام جمعه دهگلان فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ضروریات دین اسلام دانست و افزود: علما و روحانیون در راستای ترویج این فریضتین الهی وظیفه خطیری بعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک حوزه تخصصی است، افزود: آمران به معروف باید به بهترین شیوه افراد جامعه را به معروفات دعوت کنند.

ماموستا محمدی تاکید کرد: این فریضه الهی باید با بهره گیری از آیات قرآنی، شناخت مسایل فرهنگی، روانشناسی، شناخت مخاطب و لحن و الفاظ مناسب انجام شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف نظام اسلامی مصداق بارز منکر است/امر به معروف مسوولان بزرگترین معروف است

تضعیف نظام اسلامی مصداق بارز منکر است/امر به معروف مسوولان بزرگترین معروف است