مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-25سياسي

بسیج حقوقدان یاری رسان قوه قضاییه است / آزادی 30 زندانی


رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان اصفهان گفت: با حمایت سازمان بسیج حقوق دانان در هفته جاری 30 زندانی با کمک خیرین آزاد می شوند.

- اظهار داشت: سازمان بسیج حقوقدانان از اقشار تخصصی بسیج است که در سازمان بسیج مستضعفین طراحی شده و در حال حاضر موفق شده ایم نزدیک به دوهزار نفر را در استان عضو گیری کرده و به مجموع سازمان بسیج حقوق دانان استان اضافه کنیم، عمده این اعضا از جمع وکلا، سردفتران، حقوقدان ها، اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموختگان رشته های حقوق هستند که تلاش می کنند در حوزه حقوق و کاهش آسیب های اجتماعی به هموطنان ارائه خدمات کنند.

وی با اشاره به اهمیت این بسیج ادامه داد: این سازمان در طول سال با اجرای برنامه های مختلف در تلاش است تا در کنار بالا بردن سطح آگاهی و علم حقوقی افراد جامعه، ارائه مشاوره های حقوقی را برای گروه های مختلف انجام داده و زمینه حمایت همه جانبه را از اقشار مختلف فراهم کنند که در این راستا طرح هر مسجد یک حقوقدان را ایجاد کردند.

رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان اصفهان افزود: در مساجد سطح استان اصفهان کلاس های مشاوره و کارگاه های آموزشی رایگان توسط وکلا و قضات و حقوقدانان بسیجی برپا می شود تا در موضوعات مختلفی که جامعه با آن درگیر است مانند حقوق کسب و کار، آموزش های حقوقی قبل از ازدواج، اصول تنظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج حقوقدان یاری رسان قوه قضاییه است / آزادی 30 زندانی

بسیج حقوقدان یاری رسان قوه قضاییه است / آزادی 30 زندانی