مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-25سياسي

شهید همدانی با منش خود مردم را سازماندهی می کرد


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شهید همدانی با رفتار و منش خود مردم را سازماندهی می کرد و این مهم در دفاع مقدس و خاموشی فتنه سال 88 چقدر زیبا توسط ایشان صورت گرفت گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در آیین پایانی چهارمین جشنواره سراسری حبیب حرم در همدان اظهار کرد: امروز در راستای مراسم یک بزرگمردی اینجا هستیم که سالیان سال عمر خود را برای خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم صرف کرد.

وی با بیان اینکه شهیدهمدانی جز در حوزه نظامی و اقدامات منحصر به فرد در این بخش ویژگی های دیگری نیز داشت که ایشان را سرآمد کرد گفت: ویژگی مردمداری و مردم دوستی شهید همدانی باعث شد که این شهید در قلب ها جای گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان باور به مردم را از دیگر خصوصیات شهید عنوان کرد و گفت: شهید همدانی با رفتار و منش خود مردم را سازماندهی می کرد و این مهم در دفاع مقدس و خاموشی فتنه سال 88 چقدر زیبا توسط ایشان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش شهید همدانی در ماموریت های برون مرزی نیز بر این بود که از مردم جبهه مقاومت استفاده کند زیرا به توان مردمی اعتقاد داشت یادآور شد: اگر بتوانیم زاویه دید شهید همدانی را در عمل اجرا و بسط دهیم برای آینده انقلاب اسلامی بسیار راهگشاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی با منش خود مردم را سازماندهی می کرد

شهید همدانی با منش خود مردم را سازماندهی می کرد