مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-25سياسي

مسَئولان یادمان شهدای گمنام باراجین را دریابند/یادمان نیازمند ساماندهی است


عضو شورای شهر قزوین خواستار توجه جدی نهادهای مسئول و متولی به یادمان شهدای گمنام در بوستان ملی باراجین و استفاده از ظرفیت آن برای برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی شد.

- حسین صلح جوی منفرد، عضو شورای اسلامی شهر قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرا رسیدن هفتهٔ بسیج عنوان کرد: لازم است همهٔ مسؤولان و متولیان شهر به المان و یادمان شهدای گمنام در بوستان ملی باراجین توجه ویژه و جدی داشته باشند.

این عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: امروز باید از نهادهای مسؤول پرسید که آیا تنها متولی رسیدگی به این مکان مقدس شهرداری است؟ باید یادمان باشد که همهٔ مسؤولان از برکت خون شهدا به مسؤولیت رسیده و فرصت خدمت یافته اند و امروز باید به یادمان شهدا به ویژه این یادمان مقدس توجه ویژه داشته باشند.

صلح جو عنوان کرد: البته در این میان باید از گروه های آتش به اختیاری که به فرمودهٔ رهبر معظم انقلاب هر کجا خلایی احساس کردند ورود کردند تشکر کرد، به ویژه هیئت های مذهبی که با اجرای مراسم فرهنگی فضای فرهنگی و مذهبی یادمان را پربارتر کردند و خلأ اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و بصیرتی دستگاه های متولی را جبران می کنند.

این عضو شورای شهر با اشاره به وضعیت یادمان شهدای گمنام در بوستان باراجین بیان کرد: این یادمان امروز نیازمند ساماندهی نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسَئولان یادمان شهدای گمنام باراجین را دریابند/یادمان نیازمند ساماندهی است

مسَئولان یادمان شهدای گمنام باراجین را دریابند/یادمان نیازمند ساماندهی است