مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 04:552021-11-25پزشكي

افزایش موارد شیوع کرونا در خراسان جنوبی برخلاف آمار کاهشی کشور


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه با توجه به بررسی روندهای بستری و فوتی کرونا در شهرستان های استان نسبت به کل کشور که طی 2 هفته گذشته روند کاهشی داشته است، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه با توجه به بررسی روندهای بستری و فوتی کرونا در شهرستان های استان نسبت به کل کشور که طی 2 هفته گذشته روند کاهشی داشته است، در خراسان جنوبی این روند کاهشی را نداشتیم، گفت: حدود 70 درصد موارد انتقال در خانواده و دورهمی ها اتفاق می افتد.

کامبیز مهدی زاده، شامگاه چهارشنبه 3 آذر به رسانه های گروهی اعلام کرد: در شهرهای استان به ویژه در شهرهای قرمز استان روند بستری بیماران کرونایی افزایشی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درباره دلایل این روند افزایشی گفت: در شهرهایی که برداشت محصولات کشاورزی همچنان ادامه دارد از جمله زرشک و انار طبیعتا دورهمی ها و تجمعات اتفاق می افتد و افزایش انتقال ویروس را داریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: همچنین بعضی شهرستان های خراسان جنوبی در مسیر ارتباط به خراسان رضوی و مشهد مقدس هستند که افزایش انتقال را می توان در آنها تخمین زد.

وی بیان کرد: حدود 70 درصد موارد انتقال در خانواده و دورهمی ها اتفاق می افتد که این مساله در بعضی شهرستان های ما پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد شیوع کرونا در خراسان جنوبی برخلاف آمار کاهشی کشور

افزایش موارد شیوع کرونا در خراسان جنوبی برخلاف آمار کاهشی کشور