مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 03:352021-11-25اقتصادي

نامه قابل تامل خاندوزی برای افزایش پرداختی به کارکنان وزارت اقتصاد! +تصویر نامه


وزیر اقتصاد درنامه ای از معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور درخواست کرد پرداختی به کارکنان وزارت اقتصاد و ادارات وابسته در قالب فوق العاده های ویژه و خاص افزایش یابد.

- قرار گرفته است، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای از میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور درخواست کرده است حقوق کارکنان وزارت اقتصاد و ادارات وابسته افزایش یابد.

در این نامه به نقش ویژه وزارت اقتصاد و امور دارایی در فرماندهی اقتصادی و مالی کشور به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی برای گذر از تحریم ها اشاره شده است.

بر اساس این نامه، وزیر اقتصاد به پایین بودن رتبه بندی و احکام ریالی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی در مقایسه با سایر دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره و پیشنهاد افزایش برخی ردیف های احکام حقوق کارکنان آن وزارت خانه را مطرح نموده است.

پیشنهادات وزیر اقتصاد عبارت است از: 1_ افزایش فوق العاده ویژه موضوع بند (10) ماده 68 قانون خدمات مدیریت کشوری تا سقف تعیین شده (50 درصد) برای مشاغل مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی شامل ستاد و واحدهای تابعه آن.

2_ تسری برقراری فوق العاده خاص به مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی شامل ستاد و واحدهای تابعه و وابسته آن مشابه برخی سازمان ها و دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه قابل تامل خاندوزی برای افزایش پرداختی به کارکنان وزارت اقتصاد! +تصویر نامه

نامه قابل تامل خاندوزی برای افزایش پرداختی به کارکنان وزارت اقتصاد! +تصویر نامه