مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 22:552021-11-24بين الملل

حمله به اوکراین اشتباه بزرگ روسیه خواهد بود


وزیر خارجه انگلیس با طرح احتمال حمله روسیه به اوکراین، این حمله احتمالی را «اشتباهی بزرگ» عنوان کرد.

- به نقل از رویترز، لیز تراس ، وزیر خارجه انگلیس با طرح احتمال حمله روسیه به اوکراین، این حمله احتمالی را اشتباهی بزرگ عنوان کرد.

وزیرخارجه انگلیس که به سوال یکی از خبرنگاران پاسخ می داد، با اشاره به طرح برخی گزارش ها درباره حمله برنامه ریزی شده روسیه به اوکراین، گفت: به اعتقاد من چنین کاری، اشتباهی بزرگ از سوی روسیه خواهد بود که نتایج غیر قابل جبرانی دارد.

تراس در ادامه افزود که ما از متحدان بسیار نزدیک اوکراین هستیم و با شرکای خود در ناتو نیز همکاری خواهیم کرد و همچنین مستقیماً با اوکراین همکاری خواهیم کرد تا اطمینان یابیم از آن ها حمایت کامل وجود دارد.

امروز همچنین سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه گفت: این کشور به استقرار نیروهای مسلح بیشتر در مواجهه با افزایش فعالیت ناتو در مرزهای خود نیاز دارد.

براساس این گزارش، شویگو طی اظهارات تلویزیونی خود گفت: وضعیت سخت نظامی و سیاسی در جهان و افزایش فعالیت کشورهای عضو ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه مستلزم توسعه کیفی بیشتر نیروهای مسلح است.

وزیر دفاع روسیه افزود: افزایش اثربخشی، حفظ آمادگی رزمی نیروهای هسته ای و تقویت پتانسیل نیروهای بازدارنده غیرهسته ای از اولویت های نیروهای مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به اوکراین اشتباه بزرگ روسیه خواهد بود

حمله به اوکراین اشتباه بزرگ روسیه خواهد بود