مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 21:002021-11-24سياسي

محبت اهل بیت وجه مشترک شیعه و سنی است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: محبت اهل بیت وجه مشترک شیعه و سنی است.

- ، حجت الاسلام سیدرضا تقوی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور به میزبانی استان گلستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و از ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه اصفهان تفکر بسیجی را راهگشای مشکلات دانست و افزود: هرجا کشور و از تفکر بسیجی فاصله گرفت دچار خسارت شدیم و هرجا این تفکر غالب شد بر مشکلات پیروز شدیم.

وی خواستار ترویج فرهنگ بسیجی در کشور شد و گفت: نسل جدید ما باید با تفکر بسیجی رشد کند و با فرهنگ خدمت به مردم آشنا شوند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به لزوم وحدت شیعه و سنی اضافه کرد: دشمن به دنبال جنگ مسلمانان و تفرقه شیعه و سنی است و توطئه های بسیاری هم در این رابطه تدارک دیده است.

وی با تاکید بر اینکه هوشیاری شیعه و سنی تلاش دشمن را خنثی کرده است، تصریح کرد: همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت یکی از جلوه های وحدت، یکپارچگی، صمیمیت و محبت بین شیعه و سنی است.

وی محبت اهل بیت (ع) را یکی وجه مشترک اهل سنت و شیعه دانست و گفت: اشعاری که در این همایش ارائه می شود باید انعکاس دهنده محبت اهل بیت (ع) باشد و روحیه عزت طلبی و مبارزه با مستکبران را به نمایش بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت اهل بیت وجه مشترک شیعه و سنی است

محبت اهل بیت وجه مشترک شیعه و سنی است