مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 19:052021-11-24سياسي

برگزاری مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد سنندج


همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و با حضور اقشار مختلف مردم، مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد سنندج برگزار شد.

- خبرنگار مهر ، نماینده ولی فقیه در استان کردستان عصر چهارشنبه در مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در مسجد جامع روستای باقر آباد اظهار کرد: بیشتر شهدای ما در عرصه دفاع مقدس و جنگ در مقابل دشمنان بوده اند اما امروز عرصه های دیگری همچون جهاد اقتصادی و عرصه جنگ نرم را نیز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی افزود: در روایات اسلامی از خوب همسرداری به عنوان جهاد زن یاد شده است و شهیده فاطمه اسدی برای نجات جان همسرش جان خودش را فدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: شهیده فاطمه اسدی فرزندانش را پیش اقوام نگه می دارد و با اشرار ضد انقلاب مذاکره می کند تا شوهرش را آزاد کند و برای نجات جان همسرش جان خود را فدا می کند که این جهاد و ایثار یک الگوست.

وی تأکید کرد: این جانفشانی کردن برای زندگی شوهر مصداق عینی جهاد المرئه است و باید این ایثار و فداکاری این بانوی کردستانی برای آیندگان ثبت و ضبط شود.

سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: شهیده فاطمه اسدی نماد مظلومیت مردم کردستان و سفاهت جیره خوارانی است که شعار دفاع از مردم کردستان می دادند اما این فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد سنندج

برگزاری مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد سنندج