مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 18:552021-11-24سياسي

گردهمایی بسیجیان در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار شد


گردهمایی با حضور بسیجیان استان کهگیلویه بویراحمد در مصلی امام خمینی(ره) با هدف نمایش اقتدار و شکوه بسیج برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد گردهمایی با حضور بسیجیان استان کهگیلویه بویراحمد در مصلی امام خمینی(ره) با هدف نمایش اقتدار و شکوه بسیج برگزار شد.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه بسیج از دستاوردهای امام خمینی است، گفت: آنچه انقلاب اسلامی را از توطئه و دشمنان بیمه کرد، اقتدار و تفکر بسیجی است.

پیروزی نظام جمهوری اسلامی، انقلابی بزرگ در تاریخ ایران و جهان به شمار می رود و پاسداری و عزم جدی تمام مردم آن را بهبود می بخشد.

وی افزود: رشادت و شجاعت بسیجیان از شروع انقلاب تا امروز ادامه دارد و در جبهه های علیه باطل همیشه در صحنه های داخلی و خارجی خود را نشان دادند.

همچنین حسین انوری، فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در خصوص اقدامات و دستاوردهای بسیج نیز گفت: هدف از این گردهمایی صیانت از آرمان ها و دستاوردهای والای شهدا، رهبری و بسیج است.

وی افزود: اعزام گروه های جهادی به مناطق، اعزام تیم های پزشکی و توزیع بسته های معیشتی و خدمات رایگان درمانی و بهداشتی، اهدای جهیزیه به زوج های جوان، بازسازی منازل زلزله زدگان شهر سی سخت ساخت منازل مسکونی، برگزاری همایش های پیاده روی، برگزاری کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی بسیجیان در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار شد

گردهمایی بسیجیان در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار شد