مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 18:352021-11-24سياسي

تعارضات ساختاری و مشکلات حریم مردم شهر قدس را آزار می دهد


نماینده مردم ملارد ، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل حرایم در این منطقه بسیار جدی است گفت: تعارضات ساختاری و مشکلات حریم مردم شهر قدس را آزار می دهد.

- ، حسین حق وردی عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهر قدس که با حضور محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: یکی از تأکیدات ما استفاده از نیروهای بومی شهرستان برای تصدی در دستگاه های شهرستان بوده تا مشکلات منطقه پیگیری و حل شوند.

حق وردی با اشاره به برخی مطالبات مردم و مسئولان شهر قدس از استاندار تهران گفت: برخی تعارضات ساختاری در شهر قدس مردم را آزار می دهد که حمایت مستقیم استاندار را می طلبد، یکی از این موارد حریم شهری است که سبب بروز اختلافات میان شهرداری و فرمانداری شده است.

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر قدس دارای دو شهرک صنعتی خصوصی است افزود: در این شهرک ها حدود 20 هزار نفر مشغول کار هستند اما یکی از این شهرک ها هنوز آب آشامیدنی ندارند و علت آن نیز وجود اختلافات و تعارضات ساختاری درونی است.

وی عنوان داشت: مشکل دوم شهر در بحث حریم، تداخل با شهرداری تهران است که معضلاتی را ایجاد کرده چرا که از لحاظ مدیریت شهری برخی از قسمت ها را شهرداری تهران مدعی است و مدیریت سیاسی و دولتی و اداری با ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارضات ساختاری و مشکلات حریم مردم شهر قدس را آزار می دهد

تعارضات ساختاری و مشکلات حریم مردم شهر قدس را آزار می دهد