مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-24سياسي

تشکیل 15 گروه جهادی برای رفع مشکلات روستایی هایی قم


مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان قم از تشکیل 15 گروه جهادی برای ارائه خدمات به اهالی روستاهای استان خبرداد و گفت: این افراد رفع مشکلات دام ها، باغ ها و اهالی روستاها را دنبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد آقا بابایی امروز در میزگرد خبری رده های سپاه استان قم که در دفتر خبرگزاری فارس در قم برگزار شد،ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و با اشاره به سخن امام علی(ع) که میفرمایند؛ هر کسی آب و خاک داشته باشد و با این حال نیازمند باشد، خدا او را از رحمت خودش دور می کند گفت: هر قشری که در بسیج کشاورزی می آید؛ دنبال رستگاری و خدمت است زیرا تنها کاری که می تواند در این قشر انجام بدهد خدمت است خدمتی که منتهی به رستگاری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این راستا پس از استقرار در این سازمان در سال 99؛ جلساتی با مسئولین استانی داشتیم و طی این جلسات در استان، نیاز سنجی و شناسایی صورت گرفت و از نخبگانی که دارای رزومه بودند و در کار کشاورزی تخصصی داشتند ؛ در شورای راهبردی و هیئت های اندیشه ورز بکارگیری کردیم.

آقابابایی تصریح کرد: 15 کارگروه تخصصی فعال شد که ذیل این کارگروه ها میزهای تخصصی تشکیل و به سبب نیاز تشکیل 15 گروه جهادی را برنامه ریزی کردیم که 10 گروه جهادی تشکیل شد، 9 گروه به ثبت رسید و یک گروه نیز در حال ثبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 15 گروه جهادی برای رفع مشکلات روستایی هایی قم

تشکیل 15 گروه جهادی برای رفع مشکلات روستایی هایی قم