مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-24بين الملل

وعده های آمریکا به کردهای سوریه برای عدم آشتی با دمشق


دولت آمریکا برخلاف تردید و بلاتکلیفی که از زمان ورود جو بایدن به کاخ سفید در پرونده سوریه نشان داده است، در چند روز گذشته، بار دیگر توجه خود را بر شرق سوریه متمرکز کرده است تا مسیر تحولاتی را منحرف کند که به سمت حل و فصل بحران کردها و دولت سوریه و بازگشت .

- دولت آمریکا برخلاف تردید و بلاتکلیفی که از زمان ورود جو بایدن به کاخ سفید در پرونده سوریه نشان داده است، در چند روز گذشته، بار دیگر توجه خود را بر شرق سوریه متمرکز کرده است تا مسیر تحولاتی را منحرف کند که به سمت حل و فصل بحران کردها و دولت سوریه و بازگشت مجدد دولت به مناطق تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک پیش می رفت.

در همین راستا آمریکایی ها با دادن وعده هایی به کردهای سوریه درصدد ایجاد ائتلاف میان آنها و اپوزیسیون و گروه های مخالف سوری هستند تا از آن به عنوان ابزاری پس از خروج احتمالی از سوریه استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان در یادداشتی درباره سفر هیئت کردهای سوریه به روسیه و موضع دولت جدید آمریکا در قبال پرونده سوریه نوشت: جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا برخلاف تردید و بلاتکلیفی که از زمان ورود به کاخ سفید نشان داده است، در چند روز گذشته، وزن خود را در شرق سوریه انداخته است تا مسیر تحولاتی را منحرف کند که به سمت حل و فصل بحران و بازگشت مجدد دولت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های آمریکا به کردهای سوریه برای عدم آشتی با دمشق

وعده های آمریکا به کردهای سوریه برای عدم آشتی با دمشق