مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 15:452021-11-24فرهنگي

خاطره گویی انسیه شاه حسینی از سردار سلیمانی


انسیه شاه حسینی در مراسمی به مناسبت هفته بسیج خاطره ای را از شهید سلیمانی در زمان ساخت فیلم«به کودکان شلیم نکنید» تعریف کرد.

- انسیه شاه حسینی در مراسمی به مناسبت هفته بسیج خاطره ای را از شهید سلیمانی در زمان ساخت فیلم به کودکان شلیم نکنید تعریف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم بازنمایی تصویر بسیج در سینمای ایران توسط پایگاه بسیج شهید آوینی بنیاد سینمایی فارابی و قرارگاه بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و ضمن صحبت برخی سینماگران، از خانواده شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی نیز تجلیل شد.

انسیه شاه حسینی در این مراسم به ارزش پرداختن به شهدا و بسیجیان و هنرمندانی که درباره مفهوم شهادت و بسیج به خلق اثر می پردازند اشاره کرد و گفت: تا این نسل زنده است یک فرصت مغتنم برای پرداختن به آنها وجود دارد چرا که بعدها صرفا باید خاطرات آنها در کتاب ها نوشته شود.

اگر به این جایگاه توجه نشود، خیانت صورت گرفته است و تا هستند، باید قدردان آنها بود.

او در ادامه به ذکر خاطره ای از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: هنگام ساختن فیلم به کودکان شلیک نکنید خدمت حاج قاسم رسیدم و وقتی تلاش هایش را برای حمایت از تولید این فیلم در عراق دیدم، خطاب به ایشان گفتم: می دانم با چه شرایط دشواری روبه رو هستید و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره گویی انسیه شاه حسینی از سردار سلیمانی

خاطره گویی انسیه شاه حسینی از سردار سلیمانی