مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 15:452021-11-24دانش

افزایش 30 تا 60 درصدی وام دانشجویی


کلیه تسهیلات دانشجویی افزایش 30 درصدی دارد که این افزایش برای دانشجویان متاهل 60 درصد است و تسهیلات ودیعه مسکن دانشجویان متاهل نیز در کلان شهرها 26 میلیون تومان و سایر شهرها 19 میلیون و 500 هزارتومان در نظرگرفته شده است.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کلیه تسهیلات دانشجویی در سال تحصیلی جدید 30 درصد و برای دانشجویان متاهل نیز 60 افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسعود گنجی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح سرای دانشجویی فرزانگان چهار دانشگاه سمنان بیان کرد: نهضت ساخت خوابگاه باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود زیرا آسایش دانشجویان زمینه ساز بالندگی آنان برای آینده است.

وی با اشاره به حضور 150 هزار دانشجوی دکتری و 80 هزار عضو هیات علمی در دانشگاه های کشور، افزود: صندوق رفاه دانشجویان هزینه لازم دانشجویان در تمامی مقاطع و دانشگاهیان را برای توسعه علم، فناوری، کارآفرینی و اشتغال در نظر می گیرد.

گنجی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، دانشگاه ها با رعایت دستورالعمل ها تعیین شده و صلاحدید روسای دانشگاه ها براساس امکانات موجود بازگشایی می شوند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانع از فعالیت خوابگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 تا 60 درصدی وام دانشجویی

افزایش 30 تا 60 درصدی وام دانشجویی