مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 14:352021-11-24اقتصادي

روند صادرات از گمرکات آذربایجان غربی تسریع یابد


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر رفع موانع و مشکلات گمرکات و تجارت مرزی استان، گفت: دستگاه های متولی همه باید همراهی و هماهنگی های لازم را انجام دهند تا موانع و مشکلات پیش روی صادرات استان رفع شود.

- محمد صادق معتمدیان امروز 3 آذرماه در جمع مدیران گمرکات استان با تاکید بر تسریع بخشیدن به روند صادرات از گمرکات استان ادامه داد: زمینه حضور بخش خصوصی در حوزه پایانه های استان جهت سرمایه گذاری و ایجاد امکانات فراهم شود.

معتمدیان با اشاره به ضرورت افزایش روابط همکاری و هماهنگی ها با کشورهای همسایه افزود: روند صادرات باید تسریع یابد و مدیران واحدهای مرزی زیر ساخت ها را ایجاد و مشکلات فراروی صادرکنندگان را رفع کنند.

وی از افزایش اختیارات استانداران از سال آینده خبر داد و گفت: از سال آینده رویکرد دولت تغییر خواهد کرد و کشور به صورت استان محور اداره می شود و باید تلاش کرد مسائل و مشکلات استان داخل استان حل شود.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: از سال آینده صندوق توسعه استانی در مراکز استانها تشکیل می شود و مدیریت ها در استان اقتصاد محور خواهد بود نه عمرانی محور و رشد و ثبات اقتصادی با تدابیر اندیشیده شده در مدیریت اقتصادی کشور دیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صادرات از گمرکات آذربایجان غربی تسریع یابد

روند صادرات از گمرکات آذربایجان غربی تسریع یابد