مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-24سياسي

افتتاح پروژه «خط انتقال پساب تصفیه خانه» در پرند


پروژه عمرانی «خط انتقال پساب تصفیه خانه پرند» با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند؛ بعداز ظهر امروز و همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، پروژه عمرانی خط انتقال پساب تصفیه خانه پرند با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع)، حمیدرضا اله یاری شهردار، سرهنگ افشین ارشدی فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) پرند و سایر مقامات و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا طی سخنانی در این مراسم، ضمن تشکر از این اقدام گفت: این اقدام ان شاء الله به فرهنگ مصرف و همینطور بهینه مصرف کردن کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به افتتاح این پروژه در هفته بسیج گفت: بسیج فقط برای سپاه نیست، برای همه مردم ایران است، امروز بسیج یک تفکر، اندیشه و به قولی نرم افزار است، که اگر در جان و دل هر کس نشست او باید متحول و کارایی اش متفاوت شود.

فرمانده سپاه سید الشهدا ادامه داد: ما امروز با همین نگاه در استان تهران بیش از 513 پروژه عمرانی با همین بسیجیان تحویل مردم داده ایم، همینطور ما در موضوع واکسیناسیون در استان رکورد داریم، به طوری که در کشور میزان واکسیانسون حدود 50 درصد است اما در استان تهران و با استفاده از ظرفیت بسیج در طرح شهید قاسم سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه «خط انتقال پساب تصفیه خانه» در پرند

افتتاح پروژه «خط انتقال پساب تصفیه خانه» در پرند