مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 14:152021-11-24سياسي

200 پایگاه مقاومت شاهرود میزبان برنامه های هفته بسیج شدند


فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج در 200 پایگاه مقاومت شامل مساجد، ادارات، نواحی و .

در حال برگزاری است، گفت: - ، سرهنگ محمد خوشقدم بعد از ظهر چهارشنبه در پایان رزمایش بسیج شاهرود به میزبانی کانون بسیج این شهر با بیان اینکه 200 پایگاه بسیج شامل مساجد، ادارات، محلات و… برنامه های هفته بسیج شهرستان شاهرود را اجرا می کنند، تاکید کرد: در کنار این پایگاه ها گروه های جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 769 برنامه طی این هفته در شهرستان شاهرود اجرا می شود، تاکید کرد: دو میلیارد و 400 میلیون تومان شامل 40 جهیزیه متشکل از کالاهای ایرانی به نوعروسان مناطق محروم و نیازمند شهرستان شاهرود طی هفته بسیج توزیع شد.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه این جهیزیه ها شامل 21 قلم کالای ایرانی هستند، ابراز داشت: ارزش هر سری جهیزیه 60 میلیون تومان برآورد می شود که در کنار دو هزار بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، رب و… بین مردم نیازمند شهرستان شاهرود توزیع می شود.

خوشقدم با بیان اینکه تجلیل از جانبازان بالای 70 درصد و همسران آنان از دیگر برنامه های هفته بسیج بود، ابراز داشت: اهدای 150 چادر مشکی به دختران نوجوان برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج محسوب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 پایگاه مقاومت شاهرود میزبان برنامه های هفته بسیج شدند

200 پایگاه مقاومت شاهرود میزبان برنامه های هفته بسیج شدند