مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 13:452021-11-24سياسي

تصمیمات مجمع نمایندگان پایتخت برای حل مشکلات اهالی منطقه 17 تهران


سخنگوی مجمع نمایندگان پایتخت گفت: مجمع نمایندگان تهران در نشست با مردم منطقه 17 تهران مشکلات آنها را شنیده و تصمیماتی برای حل مشکلات آنها نیز اتخاذ کردند.

- علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست خود از طرف مجمع نمایندگان استان با مردم منطقه 17 تهران گفت: در این دیدار که معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران، شهردار منطقه 17، شورایاران، مدیران کل ادارات برق و آب و دیگر مدیران منطقه نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات مردم در این منطقه شهر تهران مورد بررسی و پیگیری گردید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این نشست شورایاران و مردم منطقه 17 تهران، مشکلات منطقه ای و فرامنطقه را تشریح کردند که مسئولان حاضر در جلسه به آنها پاسخ گفتند.

وی افزود: در همین راستا تصمیاتی در این نشست گرفته شد که از جمله آنها درخصوص پروژه فرهنگی تجاری رضوان مال مقرر شد شهردار منطقه ظرف مدت یک هفته مستندات مرتبط با این مجتمع تجاری را جهت طرح در کمیسیون ماده 38 به معاون محترم فرماندار اعلام نماید و ایشان نیز ظرف مدت یک ماه نسبت به ارائه گزارش پیگیری و اقدامات صورت گرفته به مجمع نمایندگان استان تهران اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات مجمع نمایندگان پایتخت برای حل مشکلات اهالی منطقه 17 تهران

تصمیمات مجمع نمایندگان پایتخت برای حل مشکلات اهالی منطقه 17 تهران