مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 13:302021-11-24سياسي

پیگیری جدی برای تخصیص آب لرستان/ روشن شود که آب بر چه اساسی تقسیم شده است؟


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری جدی برای مسئله تخصیص آب لرستان از طریق تحقیق و تفحص، گفت: باید روشن شود که این آب بر چه اساسی تقسیم شده است.

- ، مهرداد ویسکرمی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح سه بوستان در شهر خرم آباد در سخنانی با اشاره به ایجاد داروخانه هلال احمر در شهر خرم آباد با طرح سوال از وزیر در مجلس اظهار داشت: مجوزهای لازم برای ایجاد مرکز ژنتیک مادر در شهر خرم آباد از وزارت بهداشت اخذ شده است.

استاندار برای رفع مشکلات هتل صخره ای ورود کند وی با تاکید بر اینکه این مرکز در راستای بررسی سلامت جنین در دوران بارداری مادر ایجاد می شود عنوان کرد: مجوز این مرکز با طرح سوال از وزیر بهداشت در مجلس شورای اسلامی صادر شد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث درمانگاه هلال احمر در منطقه پشت بازار شهرستان خرم آباد گفت: برای ایجاد این درمانگاه امسال دو میلیارد تومان اوراق اختصاص پیدا کرده و قبلاً نیز 200 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

ویسکرمی با اشاره به ایجاد اورژانس هوایی در مرکز لرستان تصریح کرد: همچنین مسائل مربوط به هتل صخره ای خرم آباد نیز در حال پیگیری است و الان پرونده این پروژه در کمیسیون ماده 100 شهرداری برای بررسی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جدی برای تخصیص آب لرستان/ روشن شود که آب بر چه اساسی تقسیم شده است؟

پیگیری جدی برای تخصیص آب لرستان/ روشن شود که آب بر چه اساسی تقسیم شده است؟