مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-24سياسي

تقدیر دکتر دیداری از بسیجیان نمونه در هفته بسیج


تشکیل بسیج یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پربرکت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است و هفته ی بسیج، فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر ایثار، - به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج از بسیجیان نمونه پایگاه مقاومت شهید چمران پتروشیمی زاگرس با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در روز سه شنبه مورخ 2 آذرماه 1400 طی مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه و دکتر متین دیداری مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس و جمعی از مدیران این شرکت، از بسیجیان نمونه و فعال این شرکت با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

بنا بر این گزارش در ابتدای این مراسم دکتر دیداری ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و تبریک هفته بسیج یاد و خاطره شهداء را گرامی داشت و گفت: بسیج یک تفکر موفق و کارآمدی است که تا به امروز آثارش را در فرهنگ بسیج شاهد هستیم و این تفکر مدیون بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) است.

وی ضمن تقدیر از همه بسیجیان بویژه بسیجیان پتروشیمی زاگرس از آنان به عنوان سرمایه های انسانی بسیار ارزشمند و دست نیافتنی در کشور یاد و برای همه آنان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دکتر دیداری از بسیجیان نمونه در هفته بسیج

تقدیر دکتر دیداری از بسیجیان نمونه در هفته بسیج