موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-24فرهنگي

تاکید بر ضرورت تشکیل بنیاد ملی تعزیه/ تلاش هایی که کافی نیست


آلبوم «آموزش شبیه خوانی» با برگزاری یک نشست حول محور هنر تعزیه با حضور تعدادی از مدیران فرهنگی و هنری در بنیاد رودکی رونمایی شد.

- آلبوم آموزش شبیه خوانی با برگزاری یک نشست حول محور هنر تعزیه با حضور تعدادی از مدیران فرهنگی و هنری در بنیاد رودکی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، نشست شبیه خوانان و پژوهشگران تعزیه در حالی با حضور حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد که از یک آلبوم آموزشی حوزه تعزیه نیز رونمایی به عمل آمد.

تلاش هایی که برای تعزیه کافی نیست داود فتحعلی بیگی پژوهشگر و دبیر جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در این نشست گفت: دوستانی که در این جلسه حضور دارند در مسیر این هنر مشکلات و معضلات بسیاری را پشت سر گذاشته اند تا آن را سینه به سینه انتقال دهند.

با وجود حمایت هایی که پس از انقلاب اسلامی از هنر تعزیه شده است اما ما انتظار ویژه تری به منظور حمایت از آن با وجود مدت زمانی طولانی از سابقه این هنر داشته ایم.

ما بیش از 530 مجلس تعزیه داریم که تاکنون 100 تا 150 مجلس آن کار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ضرورت تشکیل بنیاد ملی تعزیه/ تلاش هایی که کافی نیست

تاکید بر ضرورت تشکیل بنیاد ملی تعزیه/ تلاش هایی که کافی نیست