مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-24سياسي

تفکر بسیجی همواره انقلاب اسلامی را از مسیرهای سخت عبور داده است


استاندار گلستان با بیان اینکه تفکر بسیجی همواره انقلاب اسلامی را از مسیرهای سخت عبور داده است، گفت: بسیجیان با تفکر جهادی و با حرکت انقلابی توأم با عقلانیت در سخت ترین شرایطی که امروز نظام اسلامی به آن گرفتار است می توانند به برون رفت از مشکلات کمک کنند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه تفکر بسیجی همواره انقلاب اسلامی را از مسیرهای سخت عبور داده است، گفت: بسیجیان با تفکر جهادی و با حرکت انقلابی توأم با عقلانیت در سخت ترین شرایطی که امروز نظام اسلامی به آن گرفتار است می توانند به برون رفت از مشکلات کمک کنند.

علی محمد زنگانه صبح امروز چهارشنبه 3 آذرماه در همایش شکوه مقاومت بسیج در شهرستان گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: امام خمینی بسیج را شجره طیبه دانسته است و این شجره طیبه با شاخ و برگ هایی که زده در همه عرصه ها و در مقاطع مختلف به مدد نظام اسلامی آمده است.

وی با بیان اینکه استان ما جز استان های برتر در بهره مندی از امکانات خدادادی است، تصریح کرد: شکرانه این نعمت ها، استفاده درست از ظرفیت هاست.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه ما باید حکمرانی مردمی را محقق کنیم، تصریح کرد: باید همه ظرفیت های بخش خصوصی را به خدمت بگیریم و ضمن فراهم سازی زمینه جذب سرمایه گذاری در استان، در توسعه و پیشرفت استان همگرایی همه جانبه را مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی همواره انقلاب اسلامی را از مسیرهای سخت عبور داده است

تفکر بسیجی همواره انقلاب اسلامی را از مسیرهای سخت عبور داده است