مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-24پزشكي

آمار فوتی واکسن نزده ها 6 برابر بیشتر است/شهادت 6 نفر از کادر درمان در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به کند شدن روند واکسیناسیون اشاره و با بیان اینکه باید متوجه بود که نسبت بستری شدن افراد واکسینه شده، پنج برابر کمتر از واکسن نزده ها است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با ابراز خرسندی برای برگزاری حضوری نشست با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه بعد از 20 ماه از کنترل و مدیریت امور همچنان روزهای سختی رو می گذراند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به شهادت 6 نفر از کادر درمان فعال در مراکز درمانی استان اشاره و تصریح کرد: بخش قابل توجهی از این نیرو ها هم با وجود بهبودی نسبی هنوز مشکلات جدی دارند.

وی با تشریح روند امور از اسفند سال 98 و تلاش های انجام شده برای کنترل امور مربوط به ویروس کرونا افزود: روند شیوع ویروس در کل کشور و استان زنجان هم نزولی است.

قزلباش به هشدارهای جهانی در مورد شیوع پیک ششم اشاره کرد و گفت: با توجه به ناشناخته بودن عملکرد ویروس باید مراقبت بیشتری انجام داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به سرعت گرفتن واکسیناسیون و قرار گرفتن زنجان در بین چند استان برتر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود 83 درصد از جمعیت استان دو دز واکسن را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوتی واکسن نزده ها 6 برابر بیشتر است/شهادت 6 نفر از کادر درمان در زنجان

آمار فوتی واکسن نزده ها 6 برابر بیشتر است/شهادت 6 نفر از کادر درمان در زنجان