مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-24اجتماعي

سقف ثابت یا سقف متحرک روف گاردن؟


حتما شما هم این روزها با دیدن عکس های زیبا و جذاب از حیات خلوت ها و کافه های دنج و راحت دلتان خواسته شما هم یک گوشه ی خلوت و دنجی برای خودتان داشته باشید، - در یک روز آفتابی و بهاری در تراس خانه تان، روی صندلی، بین گل های زیبا و رنگارنگ بنشینید و از هواخوری لذت ببرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سازه چادری ساینا، شاید هم پیش آمده که با دوستی به کافه ای رفته اید و دلتان خواسته در قسمت فضای باز کافه بنشینید، اما بارندگی و سرمای هوا مانع از آن شده.

خب اگر به شما بگوییم چاره ی کار نصب سقف متحرک روف گاردن است چه طور؟! همین حالا دست به کار ساختن روف گاردن خود می شوید؟! سقف متحرک روف گاردن چیست؟ قبل از اینکه سراغ سقف متحرک برویم، ابتدا ببینیم روف گاردن چیست.

روف گاردن یا همانسقف متحرک بام سبز سازه ای است متشکل از یک سایبان پارچه ای که با استفاده از یک ریل روی یک سازه ی آلومینیومی سوار است و در فضاهای باز نصب می شود و به صورت کشویی روی ریل ها حرکت می کند.

این سازه ها متحرک هستند و به میل شما و به وسیله ی یک ریموت جمع و باز می شوند؛ همچنین بعضی از آن ها دارای سنسورهای حساس به نور یا باد می باشند که در صورت تابش شدید آفتاب یا وقوع طوفان، سقف به صورت اتوماتیک بسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف ثابت یا سقف متحرک روف گاردن؟

سقف ثابت یا سقف متحرک روف گاردن؟