مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-24اقتصادي

لزوم تسریع در تامین زیرساخت های شهرک صنعتی ارسنجان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تسریع در اجرای خط انتقال برق اختصاصی دومداره، تامین آب از محل خط انتقال آب و توسعه شبکه مخابراتی در بستر فیبر نوری را از مهمترین زیرساخت هایی عنوان کرد که باید توسط دستگاه های اجرایی در ارسنجان دنبال شود.

- احد فتوحی چهارشنبه سوم آذر در حاشیه بازدید استاندار فارس از شهرک صنعتی ارسنجان بیان کرد: زیرساخت مناسبی در شهرک صنعتی این شهرستان برای ایجاد واحدهای جدید صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم شده و 70میلیارد ریال برای توسعه زیرساختها در این شهرک صنعتی اختصاص یافته است.

او ادامه داد: در زمینه زیرساخت ها برخی طرح ها نظیر جدول و آسفالت در مرحله اجرا و برخی طرح ها مانند توسعه شبکه داخلی آب و گاز به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: در این شهرک صنعتی ظرفیت ایجاد و استقرار 164واحد صنعتی با پیش بینی 850 نفر اشتغال و نیز جذب سرمایه گذاران فراهم شده است.

فتوحی گفت: هم اکنون 71 قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی منعقدشده که از این تعداد 2 واحد با اشتغال زایی 30 نفر در مرحله بهره برداری است.

او از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی، از این فرصت برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تامین زیرساخت های شهرک صنعتی ارسنجان

لزوم تسریع در تامین زیرساخت های شهرک صنعتی ارسنجان