مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-24فرهنگي

آغاز به کار «فیلم خانه» حوزه هنری اصفهان


«فیلم خانه» حوزه هنری اصفهان با یاد زاون قوکاسیان آغاز به کار کرد.

- ، در این مراسم که با حضور اساتید سینما و دوستان و همکاران زاون قوکاسیان برگزار شد، احمد نوری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد قوکاسیان در خصوص عکس ها و فیلم هایی که از سال های تحصیل پدرش و همراهی زاون قوکاسیان با وی دارند و از خاطرات کودکی خود از ایشان سخن گفت.

رویکردی جدید برای فیلم خانه حوزه هنری وی افزود: در راه اندازی فیلم خانه حوزه هنری استان اصفهان، رویکرد جدیدی داریم تا در ادامه زحمت هایی که برای کانون فیلم در سال های قبل کشیده شده است اکنون با در واحد هنرهای تصویری برنامه ریزی هفتگی شده است که هر روز هفته با برنامه ای سینمایی در خدمت مخاطبان باشیم.

سرپرست حوزه هنری استان اصفهان ضمن تشکر از همراهی مصطفی حیدری مدیر دفتر تخصصی سینما و مجتبی شاهمرادی معاونت شهرداری و رییس سازمان فرهنگی رفاهی شهرداری اصفهان ادامه داد، شنبه ها اختصاص دارد به سینمای کودک، یکشنبه ها به نمایش فیلم های کوتاه، دوشنبه ها به اکران فیلم های مستند و سه شنبه به فیلم خانه و چهارشنبه برنامه های انیمیشن خواهیم داشت.

سرپرست حوزه هنری استان اصفهان اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی فیلم خانه حوزه هنری استان اصفهان بتوان پاتوق خوبی برای مخاطبان سینمایی در اصفهان ایجاد کرد و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار «فیلم خانه» حوزه هنری اصفهان

آغاز به کار «فیلم خانه» حوزه هنری اصفهان