مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-24اجتماعي

برف و یخبندان محور سمیمرم به سی سخت را مسدود کرد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم گفت: محور پادنا به سی سخت براثر بارش برف و یخبندان و کولاک شدید و ریزش کوه در محدوده شهرستان دنا مسدود شد.

- احسان قادری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: محور پادنا به سی سخت (محدوده گردنه بیژن) یکی از نقاط صعب العبور و دارای پرتگاه های خطرناک است که نیاز به تأمین اعتبار بسیار زیاد جهت ایمن سازی محور است.

وی افزود: گردنه بیژن امروز براثر بارش برف و یخبندان و کولاک شدید و ریزش کوه در محدوده شهرستان دنا مسدود شد؛ بنابراین جهت امنیت جان مسافران و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی راهداران شهرستان سمیرم با هماهنگی های انجام شده نسبت به مسدود کردن محور در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام کردند.

قادری تصریح کرد: همه ساله با شروع بارش های پاییزی محور کوهستانی سی سخت به پادنا غیرقابل تردد می شود که گردنه بیژن یکی از مناطق برف گیر و سخت گذر شهرستان دناست و برخی مواقع تا 6 ماه از سال مسدود است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم بیان کرد: گردنه بیژن، منطقه ای سخت گذر با طول مسیر، از انتهای روستای نورآباد از توابع پادنای سمیرم تا سی سخت (مرکز شهرستان دنا) 20 کیلومتر است که 12 کیلومتر در حوزه استان اصفهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و یخبندان محور سمیمرم به سی سخت را مسدود کرد

برف و یخبندان محور سمیمرم به سی سخت را مسدود کرد