مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-24حوادث

پلیس به قدرت نمایی اراذل و اوباش خاتمه داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پیام کاویانی رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد در محله عبدل آباد خبر داد.

- رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباشی خبر داد که اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ پیام کاویانی رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد در محله عبدل آباد خبر داد.

سرهنگ کاویانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در اوایل آبان ماه سال جاری گزارشی مبنی بر اینکه 6 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت با حضور در محله عبدل آباد اقدام به عربده کشی و قدرنمایی با سلاح سرد کرده و بلافاصله از محل متواری شده اند، از طریق سامانه 110 به پلیس امنیت رسید.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران بلافاصله دست به کار شده و در تحقیقات مشخص شد این افراد طی یک اختلاف مالی قدیمی با یکی از اهالی محل مرتکب این اعمال مجرمانه شده اند.

کاویانی تصریح کرد: سرانجام و پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان در حوالی اتوبان جلال آل احمد شناسایی شد و با اخذ دستور قضایی، صبح روز دوم آذر ماه تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به محل اعزام شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس به قدرت نمایی اراذل و اوباش خاتمه داد

پلیس به قدرت نمایی اراذل و اوباش خاتمه داد