مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-24سياسي

ولایت مداری شالوده درخت تنومند بسیج است


فرمانده سپاه ناحیه ساوه شالوده درخت تنومند بسیج را ولایت مداری دانست و گفت: اقدامات بسیجیان برگرفته از فرهنگ شهادت و جهاد است و بسیجیان به هر میزانی که خودشان را به ولایت متصل کنند سرسبزتر و پویاتر خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت اله دستجانی ظهر امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان ساوه که با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولان در سالن سلمان ساوجی اداره ارشاد برگزار شد از با بهره گیری از 650 هزار بسیجی در کمتر از 12 ساعت بود که در تمام دنیا کم نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای هدف گرفتن هویت ما به دنبال مشابه سازی بسیج بودند گفت: دشمنان، تشکیل دولت عراق و شام(داعش) را که منبعی از فساد و تباهی بود برای ضربه زدن به هویت ما ایجاد کردند اما از آنجایی که مبارزه ما همراه با اعتقاد و ولایت بود نتوانستند بر ما غلبه کنند.

فرمانده سپاه ساوه بسیج را نه فقط یک نهاد نظامی بلکه یک ارگان خدمات دهنده صادقانه و مؤمنانه نامید و اضافه کرد: جنس بسیج است که امروز راهگشاست و بسیج به عنوان مکتب و منظومه فکری غنی جامعه ای را در آرامش و معنویت قرار داده است.

دستجانی افزود: بسیج پایگاه جوشش انقلاب در مواجهه با دشمنان است و هر جا تهدیدی علیه مردم و نظام باشد این بسیج است که سینه خود را آماج این تهدیدها قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری شالوده درخت تنومند بسیج است

ولایت مداری شالوده درخت تنومند بسیج است