مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-24سياسي

دانشنامه امام خمینی(س) روانه بازار شد


دانشنامه امام خمینی(س) در 10 جلد رحلی دو ستونه، با چینش الفبایی، و با مقدمه ای از حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی توسط انتشارات عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) چاپ و روانه بازار نشر شده است.

- دانشنامه امام خمینی(س) در 10 جلد توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) تنظیم شده و حاصل تلاش 260 نفر از عالمان، پژوهشگران، نویسندگان، مدیران و مجریان در بخش های مختلف مدیریت علمی و اجرایی، نگارش، ارزیابی، بازنویسی، بررسی ها و بازبینی‎ های فردی و گروهیِ چندباره و ویرایش علمی و فنی و خدمات حروف زنی و تصاویر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، این دانشنامه بیش از 860 مدخل اصلی، از جمله مدخل گسترده و جامع ویژه امام خمینی(س) و بیش از 500 مدخل ارجاعی دارد؛ افزون بر مجموعه تصاویر پایانی که شامل 264 صفحه برگزیده است و بیش از یک سوم مقاله های آن مصور است و با بیش از سه میلیون و 370 هزار کلمه در 6800 صفحه کوشیده است ابعاد مختلف زندگی شخصی ویژگی های شخصیتی دیدگاه ها و عملکرد امام راحل و مسایل پیرامونی و افراد مرتبط با ایشان را در حوزه مختلف به شکل مستند با تکیه بر منابع فراوان نشان دهد.

امام خمینی(س) افزون بر استعداد و هوش سرشار، محیط خانوادگی و تحصیلی مناسب و قدرت فوق العاده، از ویژگی هایی چون خلوص، صداقت، شجاعت، سعه صدر، قاطعیت، استواری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه امام خمینی(س) روانه بازار شد

دانشنامه امام خمینی(س) روانه بازار شد