مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-24فرهنگي

سید جواد هاشمی: اگر فیلمم نفروشد در زندان همه را ملاقات می کنم


شهر گربه ها» فیلمی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سیدجواد هاشمی است که مهرماه امسال در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان هم شرکت داشت.

- شهر گربه ها فیلمی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سیدجواد هاشمی است که مهرماه امسال در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان هم شرکت داشت.

سید جواد هاشمی با انتقادی تند از مدیران تلویزیون در تصمیم گیری های دوگانه برای پخش تیزر گفت: با توجه به بدهی زیادی که دارم چاره ای جز اکران فیلم شهر گربه ها نبود و اگر این فیلم نفروشد احتمالا باید در زندان همه را ملاقات کنم.

فیلم شهر گربه ها به کارگردانی سید جواد هاشمی که از امروز، سوم آذر راهی سینماها شده همین دو سه روز قبل پروانه نمایش گرفت و به همین دلیل فرصت تبلیغات پیش از اکران را از دست داد.

این مسئله سبب گله مندی کارگردان فیلم شده، هر چند او از حمایت نکردن برخی دستگاه های دیگر هم انتقاد دارد.

این کارگردان و بازیگر در گفت وگویی با ایسنا درباره اکران شهر گربه ها و اینکه چرا در این مقطع - با توجه به تماشاگران محدود در روزهای کرونایی - تصمیم گرفته یک فیلم کودک را در سینماها نمایش دهد؟ با لحنی جدی و گاهی آمیخته به طنزی تلخ بیان کرد: واقعیت این است که چاره دیگری نداشتیم، شرایط ما آنقدر بغرنج شده که نمی توانستم کار دیگری جز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید جواد هاشمی: اگر فیلمم نفروشد در زندان همه را ملاقات می کنم

سید جواد هاشمی: اگر فیلمم نفروشد در زندان همه را ملاقات می کنم