مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-24اقتصادي

گران نشدن قیمت خودرو در آبان ماه با دستور رییس جمهور


قرار است گرانی خودرو تا کجا پیش برود؟ کسانی که در بازار خرید و فروش خودرو کار می کنند، افرادی که قصد دارد ماشین جدیدی تهیه کنند و کسانی که برای بار اول می خواهند مالک یک خودروی ایرانی شوند، - بارها و بارها این سوال را می پرسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام خودرو45، با توجه به بازار داغ تحریم ها و افزایش صعودی قیمت سکه و طلا، ماشین های ایرانی شبیه یک کالای لوکس و غیرقابل دسترس شده اند که هر کسی توان خریدن آن ها را ندارد! در حقیقت بعد از صاحب خانه شدن که تبدیل به آرزوی دست نیافتنی برای مردم شده، داشتن یک ماشین نو هم دارد به لیست رویاهای تحقق نیافتنی مردم ایران تبدیل می شود.

در پایان دوره شش ماهه قیمت گذاری شورای رقابت برای خودروهای داخلی، در ماه آبان شاهد افزایش دوباره قیمت خودروهای تولید شده توسط سایپا و ایران خودرو بودیم.

این قیمت برای عرضه خودرو در نیمه دوم سال جدید در نظر گرفته شده بود؛ اما چطور می توان جلوی این افزایش قیمت لجام گسیخته خودروهای داخلی را گرفت؟ رییس جمهور وقت جناب آقای رییسی با دستور توقف قیمت خودروهای داخلی و پیگیری این موضوع توسط وزارت صمت موفق شد این بازار را فعلاً راکد نگه دارد؛ بنابراین خودروسازان موظف شدند مبلغی که بابت افزایش قیمت خودرو در نظر گرفته بودند را به حساب خریداران جدید واریز کنند و همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران نشدن قیمت خودرو در آبان ماه با دستور رییس جمهور

گران نشدن قیمت خودرو در آبان ماه با دستور رییس جمهور