مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-24سياسي

بسیجیان با طرح «شهید سلیمانی» کشور را از وضعیت قرمز کرونا خارج کردند


رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: بسیجیان جان بر کف همیشه ثابت کرده اند که از جان و مال خود برای خدمت به خلق الله می گذرند و در بحران کرونا بسیجیان با همراهی دولت جدید در طرح شهید سلیمانی توانستند کشور را از شرایط قرمز خارج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام محسن طالب پور، رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان پیش از ظهر امروز در  همایش  اقتدار بسیجیان شهرستان دهاقان  با تبریک  چهل و دومین سالگرد تأسیس نهاد بسیج به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: مردمی بودن  بسیج  بسیار حائز اهمیت است و با حضور مردم و تحمل رنج  و سختی فراوان  انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست و اگر حضور جدی و چشم گیر بسیج نبود، انقلاب ما نیز مانند سایر کشور ها دچار شکست می شد.

وی با بیان این که حفظ انقلاب  با مردم است، افزود: مردم عزیز نقش اول را در این انقلاب دارند و خیلی ها گمان می کردند بسیج پس از انقلاب  کاربردی ندارد و منحل می شود، اما بسیج ماند و در عرصه های مختلف  یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و هست.

طالب پور ادامه داد: بسیج تشکیل شد تا  اقدامات مردم پراکنده نباشد و  در قالب بسیج حرکت کنند و اهداف بسیج را دنبال کنند؛ بسیجی باید بصیرت داشته باشد و باید بدانیم دشمنان ما چه نقشه ای برایمان کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان با طرح «شهید سلیمانی» کشور را از وضعیت قرمز کرونا خارج کردند

بسیجیان با طرح «شهید سلیمانی» کشور را از وضعیت قرمز کرونا خارج کردند