مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-24ورزشي

فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر البرز


مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف تولید آثار فاخر رسانه ای در این استان برگزار می شود.

- ، محمد رضا موسوی زاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز که در محل اداره ورزش و جوانان شرق کرج برگزار شد، اظهار کرد: ششمین جشنواره ابوذر به صورت استانی برگزار و یکی از اهداف جشنواره تبیین و توسعه و نهادینه سازی مواضع گفتمان اصولی انقلاب اسلامی در مواجه با جنگ نرم دشمن بر نفوذ دشمن است.

وی بیان کرد: براین اساس بصیرت بخشی آحاد مردم و حمایت از تولیدات فاخر رسانه ای موجب تقویت آثار می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: اصحاب رسانه ای که آثار فاخر دارند از لحاظ روحی تقویت و افرادی که به تازگی در این جشنواره شرکت می کنند موجب تقویت آنها در این مسیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه و افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب اسلامی و رسانه از جمله اهداف دیگر برگزاری ششمین جشنواره ابوذر استان البرز محسوب می شود.

موسوی زاده با بیان اینکه قالب های ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر شامل 12 بخش می باشد، گفت: علاقه مندان می توانند در بخش خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، عکس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر البرز

فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر البرز