مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-24سياسي

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای تمام ملت ها است


به گفته نماینده ولی فقیه در استان گیلان، ایران اسلامی برای تمام ملت هایی که به دنبال استقلال خود هستند الگویی بی بدیل است درحالی که جبهه کفر و نفاق از درون و بیرون انقلاب ایران را زیر نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول (ع) بیان کرد: خداوند سرنوشت امتی را که خودش بخواهد و تلاش کند را تغییر می دهد، پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 استمرار حرکت تاریخی مسلمانان بود که حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را از میان برداشت.

به گفته فلاحتی، ایران اسلامی برای تمام ملت هایی که به دنبال استقلال خود هستند الگویی بی بدیل است درحالی که جبهه کفر و نفاق از درون و بیرون انقلاب ایران را زیر نظر گرفته است.

وی با اشاره به وجود دو هزار مرکز شیعه شناسی در انگلستان و تلاش برای ضربه زدن به اسلام و تشیع گفت: اینکه دشمن با تمام ابزارهای خود نتوانست انقلاب اسلامی را از میان بردارد برای تحلیلگران سیاسی جهان غرب باعث شگفتی است زیرا نورانیت انقلاب اسلامی خاموش شدنی نیست.

تأکید استاندار گیلان برای تحقق تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص مدیران جهادی و انقلابی استاندار گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج و بسیجی واژه هایی منحصربه فرد در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: بسیج در درون مردم است و نمی تواند صرفاً در یک تشکیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای تمام ملت ها است

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای تمام ملت ها است