مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-24سياسي

ذوالفقاری: از ظرفیت های استانی در مراسم اربعین بیشتر استفاده می شود


رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه باید از ظرفیت های استانی در ساماندهی قوی تر خدمات تغذیه و اسکان در مراسم اربعین بیشتر استفاده کنیم؛ - گفت: ستاد مرکزی اربعین حسینی نقش هماهنگی و نظارت را بیشتر دنبال خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان انقلابی و تلاشگر کشور، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت سفری که از سوی دولت عراق اعلام شد؛ در نهایت اعزام پرواز هوایی با تعداد 60 هزار نفر موافقت شد که خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته؛ مسیر رفت و برگشت به نحو مناسبی انجام شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه در سال 98 اعزام زائر در حدود سه میلیون و هفتصد هزار نفر را در کشور داشتیم؛ گفت: باید هم اکنون این آمادگی در کشور به لحاظ زیرساختی و فنی فراهم شود که در شرایط غیر کرونایی و عادی امکان عزیمت تعداد 4 الی 5 میلیون نفر باشد.

وی در این خصوص گفت: مهم ترین نیاز در این حوزه، تقویت زیرساخت های ارتباطی اعم از جاده ها و راههای مواصلاتی در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان است که باید اقدامات و سرمایه گذاری های لازم در این خصوص تدبیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالفقاری: از ظرفیت های استانی در مراسم اربعین بیشتر استفاده می شود

ذوالفقاری: از ظرفیت های استانی در مراسم اربعین بیشتر استفاده می شود