مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-24اقتصادي

با توسعه فرودگاه کرمانشاه امکان پرواز انواع هواپیماهای پهن پیکر فراهم می شود


استاندار کرمانشاه از طرح بهسازی و توسعه فرودگاه کرمانشاه به عنوان یک پروژه عظیم یاد کرد که بعد از 25 سال انجام شده و گفت: اجرای این طرح به هیچ عنوان نباید خللی در پروازهای فرودگاه ایجاد کند.

- با توسعه فرودگاه کرمانشاه امکان پرواز انواع هواپیماهای "پهن پیکر" فراهم می شود ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از طرح بهسازی و توسعه فرودگاه کرمانشاه به عنوان یک پروژه عظیم یاد کرد که بعد از 25 سال انجام شده و گفت: اجرای این طرح به هیچ عنوان نباید خللی در پروازهای فرودگاه ایجاد کند.

هوشنگ بازوند، امروز(سوم آذر) در حاشیه بازدید از طرح بهسازی و توسعه فرودگاه کرمانشاه، از این فرودگاه به عنوان بزرگترین فرودگاه غرب کشور یاد کرد که به چهار استان دیگر شامل ایلام، کردستان، لرستان و حتی همدان ارائه خدمات دارد.

وی از بهسازی و توسعه فرودگاه کرمانشاه به عنوان پروژه ای عظیم یاد کرد و افزود: از سال 1375 تاکنون باند فرودگاه کرمانشاه بهسازی نشده بود و پیش از آن نیز فقط عملیات روکش باند را داشتیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر و بر اساس مذاکراتی که با شرکت فرودگاه های کشور داشتیم مقرر شد هم یک باند اضافه در فرودگاه کرمانشاه احداث شود و هم بهسازی باند قدیمی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با توسعه فرودگاه کرمانشاه امکان پرواز انواع هواپیماهای پهن پیکر فراهم می شود

با توسعه فرودگاه کرمانشاه امکان پرواز انواع هواپیماهای پهن پیکر فراهم می شود