مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-24سياسي

ایران از کشورهای تولید کننده کیت ژنتیک در دنیا است


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: کیت های تولید شده در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی دارای کیفیتی بسیار بالا و قابل رقابت با کیت های امریکایی و آلمانی است.

- ، عباس مسجدی صبح روز گذشته سه شنبه دوم آذر ماه در دیدار با دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری کلیاتی از وظایف سازمان و عملکرد آن در بخش های تخصصی، آموزشی و پژوهشی را ارائه و به دستاوردهای مرکز تحقیقات پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: به دنبال حمایت های صورت گرفته و اطمینان به نخبگان جوان و فرهیخته سازمان موفق به ساخت کیت ژنتیک و دستگاه هموژنایزر شدیم که در سال جاری توسط رییس محترم قوه قضاییه از این دستاورد علمی سازمان رونمایی شد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر اینکه تولید و ساخت کیت های ژنتیک در داخل کشور از اهمیت بسیار زیادی در ارائه خدمات تخصصی برخوردار است، تصریح کرد: تولید و استفاده از کیت های ساخت داخل علاوه بر صرفه جویی ارزی در انجام آزمایشات تخصصی، در قطع وابستگی از کشورهای غربی به ویژه در دوران اعمال تحریم های ظالمانه بسیار کمک کننده است.

مسجدی با اشاره به توانمندی های سازمان در تشخیص هویت قربانیان حوادث مختلف در آزمایشگاه های ژنتیک پزشکی قانونی اظهار داشت: آزمایشگاه های ژنتیک پزشکی قانونی دارای استانداردهای بین المللی است که با بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از کشورهای تولید کننده کیت ژنتیک در دنیا است

ایران از کشورهای تولید کننده کیت ژنتیک در دنیا است