مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-24سياسي

تقویت پیوند بچه های مسجد و جلسات سنتی قرآن در پانزدهمین دوره از مسابقات مدهامتان


حجت الاسلام ارزانی با اشاره به پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان اظهار کرد: تقویت پیوند میان بچه های مسجد و جلسات سنتی قرآن و همچنین اضافه شدن بخش هایی نظیر استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال از جمله ویژگی های این دوره از مسابقات محسوب می شود.

- حجت الاسلام ارزانی با اشاره به پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان اظهار کرد: تقویت پیوند میان بچه های مسجد و جلسات سنتی قرآن و همچنین اضافه شدن بخش هایی نظیر استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال از جمله ویژگی های این دوره از مسابقات محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان اظهار کرد: در این دوره از588 نفر از برگزیدگان دوره چهاردهم تقدیر می شود که از این تعداد184 نفر از خواهران و و 474 نفر از برادران به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: همچنین از 164 نفر در رشته تلاوت نور، 72 نفر در رشته قرائت تحقیق، 73 نفر در رشته حفظ کل، 59 نفر در رشته قرائت تقلیدی، 57 نفر رشه اذاان، 57 نفر رشته حفظ جز 30، 55 نفر رشته قرائت نماز، 20 نفر رشته مکبری و 31 نفر رشته نقاشی آیات و در مجموع از 165 نفر از برادران و 11 نفر خواهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت پیوند بچه های مسجد و جلسات سنتی قرآن در پانزدهمین دوره از مسابقات مدهامتان

تقویت پیوند بچه های مسجد و جلسات سنتی قرآن در پانزدهمین دوره از مسابقات مدهامتان