مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-24اقتصادي

فاصله 500 میلیارد تومانی سرانه ورزشی چهارمحال و بختیاری با میانگین کشوری


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برای رسیدن به میانگین نُرم کشور 180 الی 190 سالن ورزشی باید در استان ساخته شود که برای این کار حداقل 500 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

- حمید کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نُرم جهانی سرانه ورزشی بالای یک متر است، میانگین نرم در کشور 50 سانتی متر و در استان 33 سانتی متر است و جایگاه بیست و هشتم در کشور را داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری افزود: برای رسیدن به میانگین نُرم کشور 180 الی 190 سالن ورزشی باید در استان ساخته شود که برای این کار حداقل 500 میلیارد تومان اعتبار لازم داریم و این آمار نشان دهنده توسعه نامتوازن سرانه ورزشی در کشور است.

وی ادامه داد: این کسری جبران نخواهد شد چراکه اجازه ساخت هیچ مکان ورزشی جدیدی را نداریم و سیاست مجلس تکمیل فضاهای موجود است که برای این امر هم بودجه کافی نداریم.

کریمی بیان کرد: متأسفانه پیگیری بودجه فقط روی کاغذ می ماند به طور مثال سال گذشته  تفاهم نامه 12 میلیاردی به منظور تکمیل و تجهیز خوابگاه های ورزشی امضا شد اما تنها 60 میلیون اختصاص پیدا کرد و امسال نیز تفاهم نامه 13 میلیاردی امضا شد که مشخص نیست چقدر اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله 500 میلیارد تومانی سرانه ورزشی چهارمحال و بختیاری با میانگین کشوری

فاصله 500 میلیارد تومانی سرانه ورزشی چهارمحال و بختیاری با میانگین کشوری