مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-24سياسي

انتصاب مشاور رییس دانشگاه تهران در امور پژوهشی و بین المللی


دکتر سید محمد مقیمی در حکمی دکتر محمدرضا گنجعلی، استاد تمام دانشکدگان علوم را به عنوان مشاور رییس دانشگاه تهران در امور پژوهشی و بین المللی منصوب کرد.

- دکتر سید محمد مقیمی در حکمی دکتر محمدرضا گنجعلی، استاد تمام دانشکدگان علوم را به عنوان مشاور رییس دانشگاه تهران در امور پژوهشی و بین المللی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در حکم انتصاب مشاور رییس دانشگاه تهران در امور پژوهشی و بین المللی، خطاب به دکتر گنجعلی آورده است: انتظار می رود با تعامل سازنده با معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکدگان، دانشکده ها و کلیه ذی نفعان دانشگاه و همچنین بهره مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور با مشی فرهنگی و خردمندانه ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مشاور رییس دانشگاه تهران در امور پژوهشی و بین المللی

انتصاب مشاور رییس دانشگاه تهران در امور پژوهشی و بین المللی