مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-24اقتصادي

دستورالعمل های یک شبه صنعت پلیمر را نابودی می کند


رییس هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران گفت: تشکل های صنعت پلیمر به صورت جدی، توقف دستورالعمل تایید 70 درصدی فاکتورها توسط خریداران را از مراجع قانونی پیگیری خواهند کرد؛ - چرا که در غیر این صورت اجرای این دستورالعمل آسیب هایی جبران ناپذیر به صنعت پلیمر وارد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید ترکمان امروز در گردهمایی به منظور بررسی ابعاد دستورالعمل جدید جدید دولت برای صنعت پلیمر اظهار کرد: دولت قول داده بود که تصمیمات پشت درهای بسته را متوقف سازد، اما باز هم شاهد آن هستیم که متاسفانه چنین اقداماتی صورت می گیرد و تصمیمات بدون مشورت با بخش خصوصی گرفته می شوند و در مرحله اجرا به آنها خبر داده می شود.

وی ادامه داد: دولت باید بداند که بخش خصوصی در مقابل دولت قرار نگرفته و در کنار آن قرار دارد و تلاش دارد تا با ایجاد اشتغال و ارزش افزوده، چرخ اقتصادی کشور را در این شرایط دشوار بگرداند؛ اما در این بین یک بدسلیقگی می تواند تنش هایی بسیاری جدی ایجاد کند.

او همچنین درباره طرح جدید وزارت صمت برای مدیریت بازار نیز اظهار کرد: این طرح نقاط مثبت و منفی بسیاری دارد، اما همچنان دارای ابهامات زیادی نیز هست؛ از این رو در صورت موافقت تشکل های بخش خصوصی باید وارد فاز اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های یک شبه صنعت پلیمر را نابودی می کند

دستورالعمل های یک شبه صنعت پلیمر را نابودی می کند