مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-24ورزشي

کمبودهای ورزشی بازنشستگان پیگیری می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: ورزش برای بازنشستگان بزرگوار زمینه ساز سلامت و شادابی آنان است و توجه به سلامت و ورزش بازنشستگان یک اولویت مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی امروز در دیدار با اعضای انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان هرمزگان، بانوان ورزشکار پیشکسوت و تعدادی از بازنشستگان استان، نگاه ویژه و چند وجهی به مسائل بازنشستگان شامل فرهنگی، ورزشی، سلامت، اجتماعی و معیشتی را مهم خواند و خواستار همکاری و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی با صندوق بازنشستگی استان برای ارائه خدمات مطلوب تر به بازنشستگان و تکریم این عزیزان به عنوان بزرگان و پیشکسوتان جامعه و خانواده شد.

وی حضور در جمع بازنشستگان را مایه خرسندی دانست و گفت: بازنشستگان عزیز بهترین ساعات و بهترین روزهای زندگی خود را در راستای خدمت به مردم گذرانده اند که این ایثار و فداکاری بسیار ارزشمند و در نزد خداوند متعال دارای پاداش و اجر معنوی است.

معاون استاندار هرمزگان به اهمیت ورزش و تحرکات بدنی برای سالمندان اشاره کرد و گفت: سالن و امکانات ورزشی ویژه باید در اختیار ورزشکاران بازنشسته قرار گیرد.

شیبانی افزود: از نیروی فکری بازنشستگان باید استفاده شود چرا که اگر نیروی جوانی با فکر و تجربه بازنشستگان همراه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودهای ورزشی بازنشستگان پیگیری می شود

کمبودهای ورزشی بازنشستگان پیگیری می شود