مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-24اقتصادي

اختصاص 120 میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای مددجویان کمیته امداد اهر


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر از اختصاص بیش از 120 میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای مددجویان این کمیته خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر از اختصاص بیش از 120 میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای مددجویان این کمیته خبرداد.

جعفر نوری زاده در گفت وگو با ایسنا گفت: برای کمک به اشتغال حدود 300 نفر از افراد مددجویان و غیر مددجوی کمیته امداد تاکنون بیش از 120 میلیارد ریال وام به بانک ها پرداخت شده که از این مقدار تاکنون حدود 500 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

وی همچنین از اختصاص 150 میلیارد ریال وام خود اشتغالی دیگر برای کمک به مددجویان کمیته امداد تا پایان سالجاری در شهرستان اهر خبر داد.

نوری زاده در ادامه از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهر نیز خبر داد و گفت: امسال تاکنون برای 25 نوعروس با کمک خیرین، ستاد زکات شهرستان و غیره هزبنه نقدی جهیزیه به استان پرداخت شده که امیدواریم با تهیه پنج قلم اساسی جهیزیه شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی به زودی این اقلام به نوعروسان تحویل داده شود.

وی در ادامه از جمع آوری صددرصدی زکات نقدی امسال نسبت به سال 99 خبر داد و افزود: با همکاری مسئولان ذی ربط خوشبختانه امسال شاهد جمع آوری زکات نقدی تا بیش از 300 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 120 میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای مددجویان کمیته امداد اهر

اختصاص 120 میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای مددجویان کمیته امداد اهر